2008-04-28

Sushi!



När vi vaknat upp efter festen i torsdags vandrade vi i samlad trupp i flera kilometer hem till Ben. Det var svettigt, men det var helt klart värt det. Ben och hans roomis från Japan bjöd på hejdå-Ben/Sushi-fest!



Sushi!



Matporr! Om man får skriva så? Ja, det får jag, det är min blogg och jag bestämmer.



Rullar med tonfisk- & majonäsröra, laxbitar, omelttebitar, avokadorullar, avokado- och laxrullar... Jag dör. Det är den godaste sushin jag äitit i hela mitt liv! Allt gick åt.



Kocken! Jag vill ha med honom och hans sushiskills hem.



Ben har en av de mysigaste uteplatserna jag sett här i Firenze.



Rosor!



Sandra och Ella i solen.



Alle och en amerikansk tjej.



Jag. Och den godaste sushin som tillagats på denna jord.



Åh, jag kommer att saknar dom när dom åker på torsdag. Jag får följa med pappa till Värnamo (om han har vägarna förbi Bufab?) och hälsa på dom, snart.



Det blev kväll och det var varmt.



The cheff, Lorenzo, Ben, jag och mitt minimala vinglas/glöggmugg.



Mysbelysning får man av en golvlampa som man ställer utomhus.



Härlig kväll, härlig mat, härlig trädgård, härligt sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar