2008-04-23

Idag var jag hemma från skolan och var sjuk. När jag vaknade var jag hängig och hade hosta som låter sådär obehagligt, så eftar att ha smsat Valerie somnade jag om och vaknade inte föresn klockan ett! Det var otroligt skönt.

Har haft en skön dag idag och kom precis hem ifrån parken som ligger ett stenkast från min port. Jag har suttit i solen på en parkbänk och läst Sofis Mode, Dagens Nyheter från 31/3 och en tjock tidning på italienska, men reportage och svartvita bilder över ikoner, männiksor och kulturella /betydelsefulla händelserfrån 50-, 60- och 70-talen. Härligt.

Nu ska jag tvätta mitt hår med nyinköpta SunSilk för lockigt hår. Förlåt Mamma och Adam, men det där shampoot ni anväder är verkligen ingenting för mitt hår. Våga vara ren i hårbotten, säger jag.

Tusen pussar.
Nicole



Min tvättlina just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar