2008-04-20

Bullbak och blandat



En riktig person som skyltdocka. Det verkar som att han bara har påmålade kläder på överkroppen.



Mina roomies från Taiwan åkte till Paris i fem dagar och lämnade två kastruller med mat på micron. Nice. Tack. Köket luktade jordkällare lagom tills dom kom hem.



"Clever" + "Sadam". Om man är lättroad..



Bullbak med utvalda medlemmar ur svenskkollonin!



Jag, bullar på fat, Olof.



Det fanns inget pärlsocker, så det fick bli hasselnötter hackade av Nicole och Vendela aka. pillarna.



Oj, vilken god bulle. Oj, vilket gult nagellack jag har.



Påväg hem efter bullbak, Cheap Monday-jeans i skyltfönster och Sthlmnostalgi.

Ps. Kanelbullarna smakade inte som hemma. Vi har återigen konstaterat att italienarna inte kan det här med smör. Ds.

1 kommentar:

  1. God morgon Nicole..

    Jag led med dig när du promenerade med dina efterlängtade skor, har råkat ut för samma sak.

    Solen skiner och våren närmar sig med stormsteg, som vanligt går jag in och tittar om du har några nyheter och blev sugen på att smaka det ni har bakat.

    Adam kommer nog hem i tid från landet så att vi kan åka ut och träna bilkörning.
    Bacioni dalla Nonna

    SvaraRadera