2008-04-28

Soliga dagar

Vilken långehelg jag har haft! Torsdag; fest. Fredag; sushi och lite fest då med. Lördag; Lucca, häng hos Ben och sleep over hos Valerie. Söndag; förmiddag hos Valerie uppe bland kullarna, torghäng vid Santo Spirito, en fin kväll med middag ute på en väldigt mysig restaurang och ytterligare ett mysigt torghäng fast på Santa Croce.

Florens är vackert, varmt och jag vill inte vara någon annanstanns just nu. Det finns så mycket att göra, det finns så många härliga människor att göra allt med och jag är bara lycklig!

Jag glömde min kamera hos Ben på sushikvällen, så jag har inge bilder från i lördags och i söndags, men det kommer nog upp några på bloggens så småning om...

Idag fick jag höra "Buon giorno mamacita" av byggarbetare, jag har tvättat och ätit lunch hos Olof, varit på biblioteket och sen hängt i en park jämte floden hela dagen. Vad ska jag säga, jag njuter!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar