2008-04-28

Andiamo alla festa

Vi firade att jag fyllt 21, att Olof fyllt 25 och vi firade av Sandra, och Ella och Alle.
Det blev fest, dans och buffé!



Valerie, Emma, Andy, Hulda och den första buffén.



Ella, jag och Sandra!



Ella och Alle gav mig en fin fin liten present. Mitt i prick, ett par örhängen!



Emma och Jacopo. I höst hittar ni dom i Göteborg. Han sak på Erasmusår och hon ska återvända hem.



Jag och Flickorna från Småland.



Emma, Jacopo, Olof & Nicole. Finklädda!



Ja, dom tycker om varandra dom där två. Som ni ser.



Buffé nummer 2! Sötsaker.



Hej, jag kommer från Ecuador och jag äter passionerat.



Hej, vi är två tjejer från Ecuador och en killer från Värnamo och vi äter passionerat / med en viss förvåning.



Jag och Göteborg!



Sandra och Ben! Australien/Kroatien och Danmark/Israel.



Här är mannen som äntligen lyckats förklara skillnaden mellan Cupcakes och muffins. Livräddande blivande arkitekt från Kalifornien. Och den gladaste och bästa au-pairen i hela världen, Valerie!



Tänk, tänk, tänk..



Två skånskor och en sicilansk barnvakt. Han vill gifta sig och skaffa barn med hon i mitten.



Den lilla uteplatsen.



In the wee small hours, Alle föreslår vatten.



Vi spexar på. Bilden känns väldigt Hanna Fridén.



Hej då Alle!



Hej då Ben (och mina solglasögon?)!



Sandra är den mest husliga tjejen jag mött. Hon diskar med ett leende och perfekt lagt hår, fyra på natten.



Sist med inte minst ger jag er, mina damer och herrar, den sicilianska brandmanen Filippo!

Vi rundade av kvällen med att sitta ett par nattugglor i soffan. Olof spelande svensk musik på min iPod och allt var lite sverigeromantik. En bra kväll och vi somnade inte försen solen tittade fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar