2008-04-23

Cool cat, looking for a kitty

Ikväll är det Svenskaperitivo på Naima. Vissa delar ut kollektivet kommer garanterat att vara där. Jag är snuvig och lite hängig, men jag vill inte sitta inne mer idag! Så, efter att ha läst i ungamammanbloggen att hon fick Köttbullar med potatismos, brunsås och lingsonsylt till middag har jag bestämt mig.
En alvedon, c-vitaminbrus, Resorb (jag är så dålig på att dricka vatten, men jag övar) och lite färgglada lagom mysiga kläder senare skuttar jag iväg inåt staden!

3 kommentarer:

  1. Hej Nicole, det ar Bella.
    Det kanns som att det var evigheter sen jag horde av mig personligen (allt gar via Ellen, den kommunikations-fenan). Vad trakigt att du ar lite hangig. Du vet forstas redan att du borde dricka mycket vatten sa det kanns onodigt att tipsa dig om detta. Sjalv ar jag ocksa lite hangig men det ar mitt eget fel. Vi var ute och rojde igar - det ar med stor glade jag talar om att Bella nu ar tillbaka pa det svettiga indie golvet! Jag saknar dig och ser fram emot att hora mer fran dig (herregud nu borjar jag gora likadana bloggkommentarer som min mamma). Well... Hugs, hugs, hugs!

    PS. Pa tal om kottbullar. Vi var pa Ikea igar och Johan bestallde svenska kottbullar med lingonsylt. Jag tog mig saklart nagra tuggor - mumma!

    SvaraRadera
  2. Vafan! Jag fattar inte hur man kommenterar pa dessa javla bloggar.

    Det har ar Bella som skriver, jag vet inte om du redan fatt min andra kommentar som jag kampade jattelange med. Hursomhelst. Det kanns som att jag varit lite dalig pa att hora av mig personligen (det mesta gar via Ellen den kommunikationsfenan). Trakigt att hora att du ar lite hangig. Du vet ju redan att du ska dricka mycket vatten sa det ska jag inte tipsa dig om. Sjalv ar jag ocksa hangig men det ar mitt eget fel. Igar var vi ute och rojde. Det ar med stor gladje jag kan tala om att Bella ar tillbaka pa det svettiga indie golvet. Jag saknar dig och ser fram emot att hora mer fran dig. (Herregud nu borjar jag skriva likadana blogginlagg som min mamma). Anyway... Hug!!!!

    PS.Att bero pa Kottbullar. Vi var pa ikea igar och Johan bestallde svenska kottbulllar med lingonsylt. Jag tog mig saklart nagra tuggor. Mumma!

    SvaraRadera
  3. Nicole! Haha, varje gang man gar in har sa finns det typ hur mycket som helst att lasa! Kanns som om man verkligen fatt hyfsat koll pa vad som hander i din del av varlden just nu. Och jag ser att du fortsatter bjuda pa mysmiddagar och hemtrevligheter! Hade velat vara dar! Massa karlek!

    SvaraRadera