2008-05-17

Förväntansfull!



På tisdag så landar världens bästa Nonna i Brescia. Det är mycket som ska fixas; dörrar ska bytas, lampor ska installeras, badrum ska rustas upp och ja, ett mindre ansiktslyft ska hon ge vårt Via Stampatori. Jag och Vendela åker upp och hälsar på, och väntar spännt på lördagsmarknad och att äntligen få lära oss av den bästa hur man gör gnocchirulle...

Men det tar inte slut här! Gissa vem som äntligen har tagit sitt förnuft till fånga om kommer ner till mig?! The man, the myth, the legend; Adam! Han kommer på fredagkvällen och sen tar han tåget tillbaka till Florens med mig och V. Åh, jag är så glad. Adam med mig i Florens, i tre dagar!




"Hur tror du han ska klara sig...?

Han är med mig...Jag ska lära honom allt jag kan...
Det är så här brorsan...

Var nöjd med allt som livet ger
och allt som du omkring dig ser..."

2 kommentarer:

  1. Nicole......

    vad säger man, vilken underbar beskrivning på min kommande resa till Brescia, jag skrek på alla att dom skulle komma och läsa vad du har skrivit och det blev ett jätte gott skratt från Pia, Mamma ,Pappa, Adam, Nonno.

    Ti voglio tanto bene
    Hela familjen hälsar Nonna

    SvaraRadera
  2. Hej Nicole det är din kusin Claudia vad gör du ja har varit jätte sjuk och har fått myggbett i ögat det kliar och gör ont aj aj aj aj!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag klippte håret jättesnyggt och jag har tunnat ut det lite.Hej då.
    Kram Claudia

    SvaraRadera