2008-03-25

A Room With A View





















3 kommentarer:

  1. Hej Nicole! Det glädjer mig att se att du verkar trivas tjejen. Sitter nu på din plast och bråkar med fakturor, mindre underhållande. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen.Ta hand om dig =)

    / Fia!

    SvaraRadera
  2. Hej raring! Vad fint du verkar ha det där nere! Jag är så glad att du har uppdaterat massa för då har jag något att läsa. Jag har varit sjuk och helt utslagen i flera dagar, och bara legat hemma och sovit och tittat på hemmafru-tv. men nästa vecka ska vi åka till estland och det ser jag fram emot. I helgen var vi på en rolig klubb med världens längsta kö på operakällaren, det var väldigt exotiskt. Det är svårt att tänka sig att du varit så länge och upplevt så mycket där nere, här hemma har det knappt gått en sekund och ingenting har hänt. Men det kanske är bra, då känns det ju inte så långt här tills du återvänder i alla fall!
    Saknar dig!

    SvaraRadera
  3. Ciao Nicole!

    Que bell'apartamento che hai trovato. Sono contenta che ti trovi bene a Firenze. Ho fatto una risata quando hai raccontato dell tuo incontro con la Francesca "come un'esame di grammatica non preparata!"

    Ho tanta voglia di venire a trovarti, forse lo faró.

    Tanti baccioni dalla tua zia Pia

    SvaraRadera